יו"ר ש"ס דרעי על פרשת המעקבים הבלתי חוקיים: "נחשפנו רק לקצה הקרחון"

איתי גדסי No Comments on יו"ר ש"ס דרעי על פרשת המעקבים הבלתי חוקיים: "נחשפנו רק לקצה הקרחון"

יו"ר ש"ס אריה דרעי הבהיר נחרצות כי וועדת חקירה ממלכתית לא תהיה מקובלת כלל, "רק גוף ניטראלי שיחקור את הפרשה יחזיר את אמון הציבור". והבהיר כי בקרוב יחשפו מאות ואלפי אנשים שהיו תחת מעקב. על מחדל הקורונה חסר התקדים: "אנחנו המדינה הכי מחוסנת עם הכי הרבה מתים". על מסע ההסתה של ליברמן: "הוא לחוץ מאוד"

אריה דרעי צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי נאם היום (שני) בסיעת ש"ס בכנסת והתייחס לסערת פרשת המעקבים הבלתי חוקיים שככל הנראה צברה תאוצה בלתי נתפסת בתקופת המפכ"ל אלשייך ובמיוחד במסע הציד נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו. לדברי דרעי, "הדבר הנורא שקמנו אליו בבוקר, ניסו להפוך את זה לנקודתי רק עוד מדינה אחד לנתניהו. וכתבי החצר המגוייסים אמרו שמי שיעשה עניין יעזור לנתניהו".

דרעי הבהיר כי בקרוב נדע הרבה יותר, "הכל בבוקר התפוצץ, וכל יום זה יילך ויתווסף ויוסיפו עוד אלפי ועשרות אלפי אנשים שהיו תחת האזנה. ה' ירחם האם כסדום ועמורה היינו? מאזינים למפגינים למנכלי"ם ולמי לא? כאחרוני המדינות בגרועות שבמדינות. ימין שמאל זה לא קשור לאף אחד אחר. חייבים להחזיר את האמון של הציבור למערכות הללו. ולכן צריך צעד חריג מאוד. הממשלה לא יכולה להיות מעורבת. צריך גוף ניטראלי עם סמכויות בעניין. אנחנו כבר נתייעץ בין ראשי הסיעות על כך" הבהיר דרעי.

יו"ר ש"ס תקף את אוזלת ידה של הממשלה והמחדל חסר התקדים מול המאבק בקורונה, "אנחנו המדינה הכי מחוסנת עם הכי הרבה מתים, משחקים עם מספרי המתים ולא מספרים הכל. המספרים מפחידים, זה מחדל גדול של הממשלה הזאת. הפקרות טוטלית. בנט דיבר אתמול בישיבת הממשלה מאות מילים, בלי איזכור של מילה אחת על מאות המתים" זעק דרעי.

צילום: פלאש 90

 

יו"ר ש"ס התייחס למחדל הכלכלי של הממשלה שהמיטה על האזרחים מיסים וגל עליות מחירים חסרי תקדים באופן רוחבי "לקחנו ראשונים את נושא יוקר המחיה, קבענו סדר יום וראינו גם את הסקרים מה הציבור חושב על הממשלה ועל שר האוצר. שמח שבנושא הזה כלי התקשורת לא ויתרו לליברמן".

דרעי התייחס למסע ההסתה של ליברמן נגד הציבור החרדי ואמר, "היום שמעתי שליברמן מצא מי אשם ליוקר המחיה – החרדים. זה ניסיון של אדם לחוץ, ראיתם היום בישיבת הסיעה שלו למה הוא לחוץ בימים אלה".

דרעי תקף חזיתית ואמר, "ליברמן: הבטחת לפתור את בעיית יוקר המחיה, אנחנו לא נוותר ולא נרפה. נעקוב אחרי כל פעולה שלך בנושא. זה מאבק שלנו עבור הציבור. אם הממשלה רוצה היא יכולה להוריד מסים ולהגיע לטובת הציבור. אם הוא יביא לציבור כמה מהלכים קוסמטיים בלבד – נמשיך לנהל את המלחמה עבור הציבור. ליברמן הוא גדול המסיתים שהיו כאן בישראל".

דרעי התייחס ללחץ שליברמן שרוי בו לאחרונה: "הוא לחוץ מאוד תראו על מה הוא דיבר היום בסיעה. מעניין למה החרדים אשמים עכשיו. עד לפני שבועיים כולם עבדו ועכשיו הפסיקו לעבוד?".

צילום: פלאש 90


0 תגובות